Alle produkter merket med Holdbart, er garantert laget av økologiske eller gjenbrukte stoffer.

Holdbart er miljøvennlig og nærprodusert.

onsdag 16 mars 2011

Favoritpyjamasen som mamma sytt!!


Min son, på två och ett halvt år, behövde en ny pyjamas och då började jag sy denna till honom.  När han förstod vad jag höll på med så började han slita av sig kläderna för att han ville ta den på sig. Att den inte var färdigsydd brydde han sig inte om. Han fick sitta med i knät och klippa trådarna och trycka på back-knappen på symaskinen, medan jag sydde i all hast för att få den färdig. Sedan hade han den på sig hela dagen och sa "mamma" "mamma" och drog i tröjan och byxorna för att visa att det var mamam som sytt dem. Då smälte mammahjärtat totalt kan jag säga! :)

Sedan dess har den alltid varit i tvätten eller smutsig, så nu tog jag foton fastän den har en fläck på bröstet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...