Alle produkter merket med Holdbart, er garantert laget av økologiske eller gjenbrukte stoffer.

Holdbart er miljøvennlig og nærprodusert.

tisdag 17 januari 2012

Vad skall Holdbart vara under 2012?

Under 2011 har jag varit gravid och föräldraledig. Nu börjar ett nytt år med andra förutsättningar och det är dags att fundera över vad Holdbart skall vara framöver. Vad vill jag egentligen med Holdbart?

Jag har märkt att bloggen tar väldigt mycket tid. Att ta foton som blir någorlunda bra, lasta upp, lägga ut och skriva inlägg. Jag vill ju gärna sy saker som folk kan köpa av mig, men det är ganska sällan som jag får sålt saker genom bloggen. Det har gått längre och längre tid mellan blogginläggen fastän jag har sytt en hel del. Mycket har förblitt obloggat och liksom legat i bakhuvudet och gett mig lite dåligt samvete. Och det är ju inte bra.  

Jag har också länge tänkt att jag vill prova att sy lite mer till mig själv. Och helt klart vill jag sy fler saker till mina egna barn som nästan aldrig får något eget. Därför har jag nu tagit ett beslut om att låta bloggen få vila lite. Kanske jag får lust att blogga igen imorgon, eller så dröjer det några månader....jag vet helt enkelt inte. Men jag finns fortfarande och fortsätter att sy för er som undrar vart jag tagit vägen.

5 kommentarer:

  1. Sånn er det - noen ganger er det lett å blogge mye og andre ganger går det lang tid - sånn er det iallfall for meg.
    Jeg trur ikke jeg har solgt en eneste ting kun via blogg, så hvis det er målet må mn nok finne andre kanaler.

    Lykke til videre, med eller uten blogginnlegg. Kjekt hvs du kommer tilbake - du lager mye fint!

    Mvh rockefår-elisabeth

    SvaraRadera
  2. Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. Sliter med at jeg synes jeg burde vært flinkere til å blogge om det jeg lager. Har satt meg som mål å bli litt flinkere i 2012, men blir det så jeg går rundt med dårlig samvittighet er det ikke noen vits.

    Må bare si at uansett om du ikke har fått solgt noe gjennom bloggen din, har du i alle fall vært til inspirasjon! Du lager utrolig mye fint! Lykke til videre.

    SvaraRadera
  3. Fina byxor och ett mycket bra inlägg! Bloggen ska inte ge dåligt samvete...som jag så väl vet att den gärna gör... Kram A

    SvaraRadera
  4. Din blogg är verkligen inspirerande, så jag hoppas att du återfår lusten i sinom tid. Jag syr i perioder när jag har lust, fotar efter hand och så förbereder jag en massa inlägg samtidigt som ligger programmerade för publicering allt eftersom...
    På gensyn...

    SvaraRadera
  5. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...