Alle produkter merket med Holdbart, er garantert laget av økologiske eller gjenbrukte stoffer.

Holdbart er miljøvennlig og nærprodusert.

lördag 13 februari 2010

Värsta läskiga spöket!

 

Jag fick äran att sy en spökdräkt till min söta lilla granne. Det var maskerad på dagis och hon var mycket bestämd på att hon ville vara spöke. Så jag fick ett gammalt lakarn, en bild på spöket laban och några önskningar och förslag om konstruktionen från mamman. Det skulle helst vara möjligt att kunna äta och så, utan att behöva ta av hela dräkten. Lösningen blev att huvudet är en hätta som man kan ta av enkelt. Delvis egen design, delvis inspirerat av andra spökdräkter på marknaden. Jag är nöjd med resultatet, och om jag ska sy en till spökdräkt i framtiden kommer det säkert att gå fortare eftersom jag nu har en bra förlaga. Det är bara att beställa!
   

1 kommentar:

  1. Så kul- skuuumle øyer, da! Lurt å dele drakten opp i to.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...