Alle produkter merket med Holdbart, er garantert laget av økologiske eller gjenbrukte stoffer.

Holdbart er miljøvennlig og nærprodusert.

onsdag 19 maj 2010

Bakarens barn....

Det är som med bakarens barn, de får aldrig bullar. Min son har alldeles för lite kläder som passar honom bra just nu. Det känns lite dumt, eftersom jag syr så mycket saker och jag gärna vill klä honom i lite roligare kläder än enfärgat. Jag såg en finfin tröja som jag först tänkte köpa, men den var kortärmad. Han behöver långärmat, så jag köpte en ekologisk body på HM. Sedan applikerade jag en fin snigel av ett retrotyg från en  gammal klänning. Jag klippte dessutom av den och la upp den så att det blev en tröja. Voila, ett nytt plagg till minstemann på under en timme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...