Alle produkter merket med Holdbart, er garantert laget av økologiske eller gjenbrukte stoffer.

Holdbart er miljøvennlig og nærprodusert.

måndag 24 maj 2010

Bruna velourbyxor med lappar stl 86-92 - SÅLDA


En bekant ville att jag skulle sy något fint till hennes väninna som fått barn. Jag fick veta att hon gillar retrokläder och i övrigt hade jag fria händer. Då tillverkade jag dessa bruna velourbyxorna med lappar på knärna. De är skönt pösiga och har långa muddar i ben och midja vilket gör att de kan användas länge. De är sydda av samma funky morgonrock som jag sydde tunikan av och ett brunt nytt ekologiskt tyg från Jofotex i muddarna. 

Eftersom de tyger jag har är i lite samma färger så matchar också dessa byxor en tröja jag sytt tidigare. Jag hade egentligen inte lagt ut den tröjan till salu, men den passar så bra till byxorna att jag fick sålt den och byxorna i ett sett. Jag hoppas hon blir nöjd med bägge!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...