Alle produkter merket med Holdbart, er garantert laget av økologiske eller gjenbrukte stoffer.

Holdbart er miljøvennlig og nærprodusert.

torsdag 23 december 2010

Sparkbyxor stl 62


Riktigt mjuka och sköna hängslebyxor till en liten tjej eller kille. Byxorna är sydda i återvunnet tyg från en nattklänning, och de är verkligen mjuka och behagliga, med muddar i benen av ekologisk bomull.



Byxorna har stora knappar, men stängs med dolda tryckknappar, för enklare påklädning av minstingen. Hängslena är förstärkta med ett brunt mjukt manchestertyg, också det återvunnet från en kjol.

Jag är själv riktigt nöjd med resultatet!


7 kommentarer:

  1. Skjønner at du er fornøyd! Den er utrolig søt - kjempekult stoff. Moro med gjenbruk:)

    SvaraRadera
  2. Kan man beställa ett par byxor i storlek 86?

    SvaraRadera
  3. Xanna: Det klart att du kan! :) Vill du ha de likadana som dessa? Jag tror i skrivandets stund att jag har tillräckligt med tyg kvar för ett par byxor till i samma tyg.

    SvaraRadera
  4. Det vore fint om det gick! Jag tycker att de är så jättefina! :D

    SvaraRadera
  5. Xanna: Jag skickar ett pm till dig via Alternativ.nu, så vi kan avtala närmare.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...