Alle produkter merket med Holdbart, er garantert laget av økologiske eller gjenbrukte stoffer.

Holdbart er miljøvennlig og nærprodusert.

fredag 7 januari 2011

Julklapparna till syskonbarnen


Byxor sydda av en återvunnen morgonrock i velour, muddar av ekologisk bomull och fickor från en återvunnen städtant-klänning. Tröjan är sydd av samma tyger som byxorna. Jag blev väldigt nöjd med utseendet på både byxor och tröja, tyvärr så var tröjan redan lite trång för julklappsmottagaren...


Systerdottern som snart är sex år fick en blus/klänning i samma stil som de små klänningarna jag sydde några veckor tidigare av återvunna sängkläder. Den blev lite stor i halsen, men det skall jag ordna när jag kommer på besök nästa gång!

2 kommentarer:

  1. Bukse og t-skjorte var min favoritt - fine farger sammen!

    SvaraRadera
  2. Så flotte julegaver! Jeg synes og buksa og trøya var knallfine! God helg!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...