Alle produkter merket med Holdbart, er garantert laget av økologiske eller gjenbrukte stoffer.

Holdbart er miljøvennlig og nærprodusert.

torsdag 13 januari 2011

Halvmisslyckade byxor....

Dessa byxorna sydde jag till min son precis innan jul. Det bruna ekologiska muddtyget kommer från Jofotex, de bruna tunna manchestertyget (kordfløyel) kommer från en gammal kjol och det härligt tokiga tyget i fickorna kommer från en gammal städtantklänning. Byxorna blev bra i passformen, och jag är väldigt nöjd med mitt egna byxmönster, men jag borde ha satt fickorna mer på sidan. Nu ser det ut som om framsidan är baksidan! Men då har jag lärt mig det till nästa gång.... Sköna och mjuka är de i varje fall.

1 kommentar:

  1. Jeg synes buksene ble riktig så fine jeg! Tøffe lommer:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...