Alle produkter merket med Holdbart, er garantert laget av økologiske eller gjenbrukte stoffer.

Holdbart er miljøvennlig og nærprodusert.

fredag 14 januari 2011

Kappa till en trollkarl



Min goda väninna kom häromdagen med en massa textilier som jag kunde använda till Holdbart. Bland dessa fanns en duk, som jag omedelbart tänkte borde passa till en trollkarl. Nu blev det en klassisk kappa, vändbar med svart på ena sidan och blått med stjärnor på den andra. Jag pyntade den lite med ett gammalt svart sammetsband som jag hade i mina gömmor. Nu skall kappan skickas anonymt till en liten kille som jag vet är jätteduktig på att trolla! Hoppas den kommer till nytta, troligen kommer ingen förstå vem som skickat den. Det blir min lilla hemlighet ; ) 
 

2 kommentarer:

  1. Vad kul att ha hittat hit! Gillar din filosofi bakom kläderna och blir verkligen inspirerad av dina alster. Kikar gärna in snart igen.

    SvaraRadera
  2. Hurra, endelig skjønte vi hvem som sendte trollmannskappen! Inderlig tusen takk! (vi burde vel ha forstått det, men av og til er vi litt trege...) Han er kjempefin med den. Kan anbefales til alle som kjenner noen som kan trylle.

    E, O, A, J

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...