Alle produkter merket med Holdbart, er garantert laget av økologiske eller gjenbrukte stoffer.

Holdbart er miljøvennlig og nærprodusert.

torsdag 24 februari 2011

De första kläderna till min mage


Jag har i skrivandets stund en liten flicka (tror vi) i min mage. Just nu är jag i vecka 32 och har precis sytt de första plaggen till den nya familjemedlemmen.

Body och byxa med fot i storlek 56, sydda av en gammal lila favorittröja samt ett ekologiskt tyg från Atlantis fabrics. Min gamla tröja var verkligen helskön och tyget passar utmärkt till en liten mjuk bebis. Jag klippte dessutom tyget så att jag fick användning för den naturliga mudden som var i tyget både i ärmarna och i midjan på byxan. Nu återstår att se om plaggen passar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...