Alle produkter merket med Holdbart, er garantert laget av økologiske eller gjenbrukte stoffer.

Holdbart er miljøvennlig og nærprodusert.

måndag 11 april 2011

Gul och brun retrosolhatt - Såld

Idag kunde jag faktiskt ta kort av denna nysydda solhatten i solen! Härligt! Och nu börjar det väl faktiskt närma sig att jag bör sy en solhatt till min egen son också. Men bakarens barn.....

Denna hatten sydde jag av en bit tyg från en duk som jag inhandlat på Epla. Nu i vecka 38 är det bra att kunna överlåta till andra att gå på loppis och fynda. Så får jag hellre köpa av dem som har överskott. Hatten är fodrad med en brun lakansväv och har som vanligt vita knytband. Den är 52 cm i omkrets. Jag säljer den för 250 NOK. (Såld)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...