Alle produkter merket med Holdbart, er garantert laget av økologiske eller gjenbrukte stoffer.

Holdbart er miljøvennlig og nærprodusert.

onsdag 13 april 2011

Inte till barnen....


För ett tag sedan så var min väninna på besök i mina tyghyllor. Vi pratade om tygkombinationer till en klänning till en fyraåring. Det var lite svårt och vi kom liksom ingenstans. Men helt plötsligt fick hon syn på detta tyget som ursprungligen var en ganska tunn gardin för länge, länge sedan. Färgerna passar henne perfekt och vi kom överens om att jag skulle prova att sy en kjol till henne av det. Vi tog lite mått och nu hoppas jag att den passar. Eftersom tyget var lite genomskinligt, så valde jag att också sy ett foder av en återvunnen klänning i tunnt vitt tyg. Det blir spännande att se om den kommer till användning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...