Alle produkter merket med Holdbart, er garantert laget av økologiske eller gjenbrukte stoffer.

Holdbart er miljøvennlig og nærprodusert.

onsdag 17 februari 2010

Tågtröjor stl 74 - Sålda

När jag såg detta tyget första gången blev jag lite kär!

Jag tycker det är hur snyggt som helst och har nu väntat med tålamod på att få det från Sverige. När det äntligen var i här, blev det snabbt förvandlat till två tågtröjor. En i storlek 86 till min son och en i storlek 74 till försäljning. Jag är helnöjd med resultatet och säljer tröjan i storlek 74 för 280 NOK.

 
Mönster och Storlek
Mönstret är från Stoff och Stil och storleken är angiven som 6 månader på mönstret. Vid jämförelse med andra kläder i barngarderoben är den storlek 74.

Material
Det ekologiska tågtyget är från Jofotex och det svarta tyget i ärmarna och halsen är ett återvunnet tyg från en tröja. Tågtyget är sertifierat enligt GOTS.

1 kommentar:

  1. Hei!

    Kjempegøy å oppdage denne bloggen, siden jeg selv er så glad i barnetøy og gjenbruk/redesign. Så her vil jeg følge med videre!

    I bloggen min ligger det en pris til deg :)
    http://fragaria.wordpress.com/2010/02/21/jeg-samler-opp/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...